Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

24/04/19
News
Teatre en valenciā: del 2 de maig al 16 de juny de 2019, ‘El nom‘ al Teatre Micalet

Entrades reduïdes amb el bo del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

L’SPNL ofereix bons de descompte, als membres de la UPV, per a dues entrades reduïdes per a les representacions en valencià del Teatre Micalet, com a suport al teatre en valencià.

Qualsevol persona podrà recollir els bons del teatre en valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Vera (edifici 3C), presentant el carnet universitari. Amb aquest bo només caldrà aportar el 25% del cost de l’entrada per taquilla del Teatre Micalet.

‘El nom‘, una comèdia àcida per a riure’s de nosaltres mateixos.

Escrita pels francesos Matthieu Delaporte i Alexandre de la Patellière, El nom torna aquesta temporada a València després de l’èxit de la seua estrena, en valencià, el 2018.

Vicent està a punt de ser pare per primera vegada als quaranta anys. Quan és convidat a sopar a casa d’Isabel i Pere, la seua germana i el seu cunyat, es retroba amb Carles, un bon amic de la infància.“-I ja sabeu quin nom li posareu al xiquet?” Aquesta pregunta innocent farà esclatar els vertaders conflictes entre els cinc protagonistes d’El nom, un espectacle carregat d’humor i magníficament interpretat per Pilar Almeria, Josep Manel Casany, Ferran Gadea, Cristina Garcia i Ximo Solano amb la direcció de Joan Peris.

Funcions: del 2 de maig fins al 16 de juny. Dimecres, dijous i divendres a les 20 h, dissabtes a les 19 h i 22 h, diumenges a les 19 h (dissabte 18 de maig no hi ha funció a les 22 h).

Preu per al públic en general: 16 i 18 euros, al qual cal aplicar el descompte universitari.

Més informació

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia; Facebook: /spnlbondia; Twitter: @spnlbondia; Instagram: @spnlbondia; spnl@upv.es)