Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

04/03/19
News
Teatre en valenciā: del 6 al 10 de marį, ‘El fill que vull tindre‘ al Teatre Micalet

Entrades reduïdes amb el bo del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

L’SPNL ofereix bons de descompte, als membres de la UPV, per a dues entrades reduïdes per a les representacions en valencià del Teatre Micalet, com a suport al teatre en valencià.

Qualsevol persona podrà recollir els bons del teatre en valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Vera (edifici 3C), presentant el carnet universitari. Amb aquest bo només caldrà aportar el 25% del cost de l’entrada per taquilla del Teatre Micalet.

Programació

• Del 6 al 10 de març de 2019: El fill que vull tindre

Quin fill volia tindre el meu pare? Quin fill voldria tindre jo?  Quin iaio voldria que fóra jo per al seu fill? Quin pare haguera volgut tindre el meu fill?

Amb tres generacions en escena, El fill que vull tindre és un tribut de pares a fills i de fills a pares malgrat els retrets. Present, passat i futur es troben en escena per contar-nos històries que parlen, en definitiva, de la vida, de com estimem els nostres fills i els nostres pares i de com ens costa, de vegades, comunicar-nos.

Funcions: dimecres i dijous  a les 20.30 h | dissabte i diumenge a les 19 h.

Preu per al públic en general: 18 i 16 euros (al qual cal aplicar el descompte universitari).

Més informació

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia; Facebook: /spnlbondia; Twitter: @spnlbondia; Instagram: @spnlbondia; spnl@upv.es)