Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

28/02/19
L'SPNL informa: Polifacčtica, nou programa de rādio en valenciā

El programa s’emet els dimecres a les 11 h i es reposa els dijous a les 18.30 h.

Polifacètica és el nou magazín en valencià que emet la UPV RTV els dimecres a les 11 h (amb les reposicions els dijous a les 18.30 h).

El magazín conté diverses seccions:

• Hui pregunte: coneixeràs els professors de la UPV per mitjà dels mateixos alumnes perquè són ells els que trien el professor o professora que ha marcat la seua formació.
  • He vingut a parlar del meu llibre: et recomanaran llibres amb segell de la UPV.
  • Naturalment: et donaran consells de reciclatge i molt més, des de la Unitat de Medi Ambient.
  • En forma: et mantindran al dia dels resultats dels equips de la UPV, des del Servei d’Esports.

“Tot això i molt més perquè la universitat és... Polifacètica.”

El programa està dirigit i presentat per les periodistes Carmen Revillo, Laida Frasquet i Meritxell Broch.

Més informació en: http://www.upv.es/rtv/radio/polifacetica