Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

21/02/19
News
La CIEACOVA publica l’acord de la convocatòria marc de les proves d’acreditació de valencià de maig-juny de 2019

El període d’inscripció estarà comprés entre el 25 de març i el 8 d’abril de 2019.

La Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) estableix la convocatòria marc de les proves de maig-juny de 2019 per a l’obtenció dels certificats oficials d’acreditació de coneixements de valencià de les universitats valencianes.

El termini de presentació de sol·licituds d’inscripció per a la convocatòria de maig-juny de 2019 estarà comprés entre el dilluns 25 de març i el dilluns 8 d’abril de 2019.

La inscripció a les proves de la UPV es farà a través d’aquesta pàgina: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/991962normalv.html

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia