Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

18/02/19
News
Del 25 al 28 de febrer els realitzaran el V Torneig de Debat UPV i el XV Torneo de Debate UPV

També hi ha haurà sessions generals de formació en oratòria, els dies 19 i 21 de febrer.

Tens por a parlar en públic? Vols aprendre tècniques d'oratòria que et servisquen per a la teua vida laboral i el teu dia a dia? Si ets estudiant de qualsevol titulació de la Universitat Politècnica de València, munta ja el teu equip de 2 a 4 persones i coneix el debat de competició. Aprèn a debatre i forma't en oratòria.

DATES:

• V TORNEIG DE DEBAT UPV: 25 i 26 de febrer
  • XV TORNEO DE DEBATE UPV: 27 i 28 de febrer

CRÈDITS: pots aconseguir fins a 3 crèdits de lliure elecció (plans en extinció) i 2 crèdits ECTS (plans de Grau). S'obsequiarà als millors oradors i oradores amb premis econòmics o amb la possibilitat de participar en tornejos a nivell nacional. Els premis del IV Torneig de Debat UPV seran patrocinats pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística i els premis del XV Torneo de Debate UPV seran patrocinats per la Càtedra de Torrecid i el Vicerectorat d’Alumnat, Cultura i Esport.

JURAT I FEEDBACK: el jurat que valora els debats són professionals experts en debat i oratòria. Hi haurà un feedback amb els equips en finalitzar cada debat que servisca d'aprenentatge per als participants.

TEMA DEL DEBAT: cada equip ha de preparar-se la postura a favor i en contra en resposta a la pregunta del debat: “S’hauria de legalitzar la gestació subrogada?”.

INSCRIPCIÓ D’EQUIPS: debate.upv@gmail.com, indicant-hi els noms complets dels membres de l'equip, el nom i el número de contacte del capità o capitana, titulació i escola en la qual esteu matriculats i el DNI de totes les persones integrants.

TERMINI D’INSCRIPCIÓ: obert fins al dia 22 de febrer o fins a completar el contingent de 12 equips.

SESSIONS GENERALS DE FORMACIÓ EN ORATÒRIA: els dies 19 i 21 de febrer, de 18.30 h a 20.30 h, a la Casa de l’Alumne, organitzades pel Club de Debat UPV.

MÉS INFORMACIÓ: debate.upv@gmail.com o a través dels nostres perfils de Facebook (@debat.upv o Debat UPV) , Twitter (@DebatUPV) i Instagram (@debat_upv)

Organitzen: Club de Debat UPV i Delegació d'Alumnes UPV

Col·laboren: Servei de Promoció i Normalització Lingüística, Càtedra de Torrecid, Vicerectorat d'Alumnat i Cultura UPV i Casa de l'Alumne UPV

Amb el suport de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua