Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

11/02/19
Teatre en valencià: del 13 de febrer al 3 de març, ‘Plagi‘ al Teatre Micalet

Entrades reduïdes amb el bo del Servei de Promoció i Normalització Lingüística

L’SPNL ofereix bons de descompte, als membres de la UPV, per a dues entrades reduïdes per a les representacions en valencià del Teatre Micalet, com a suport al teatre en valencià.

Qualsevol persona podrà recollir els bons del teatre en valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Vera (edifici 3C), presentant el carnet universitari. Amb aquest bo només caldrà aportar el 25% del cost de l’entrada per taquilla del Teatre Micalet.

Programació

• Del 13 de febrer al 3 de març de 2019: Plagi

Plagi és una obra inèdita de Rodolf Sirera, sense dubte el dramaturg més important del teatre valencià.

S’estrenarà per primera vegada al Teatre Micalet el 13 de febrer de 2019 amb Diego Braguinsky, Silvia Valero i Jairo Carrasco al repartiment.

És una comèdia, un thriller, una reflexió sobre el poder dels homes sobre les dones… però sobretot Plagi és un joc teatral. Un joc per a l’espectador.

Un joc que Rodolf Sirera conscientment planteja i que necessàriament incita a l’espectador a utilitzar la imaginació i la màxima atenció per a descobrir la veritat del que ens estan explicant… perquè com en qualsevol joc…hi ha algun parany que altre…

Un escriptor que ha perdut la inspiració, una escriptora que es fa passar per periodista, una obra plagiada, policies, un segrest… Desig, ambició, poder, justícia, joventut, força, vellesa, feblesa, pors… Plagi és una obra que parla, al cap i a la fi, d’éssers humans, de nosaltres mateixos.

Però no tot és el que sembla ser… Gràcies als seus girs sorprenents, al seu particular sentit de l’humor, i al suspens del que hem parlat, Sirera aconsegueix d’una manera magistral fer-nos arribar la raó última i principal per la qual va escriure Plagi, fer-nos testimonis del turbulent procés de creació.

1. Funcions: dimecres, dijous i divendres a les 20.30h/ dissabte i diumenge a les 19 h. Preu per al públic en general: 13 euros (al qual cal aplicar el descompte universitari).

Més informació

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia; Facebook: /spnlbondia; Twitter: @spnlbondia; Instagram: @spnlbondia; spnl@upv.es)