Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

07/12/18
Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià PREMI SAMBORI 2019

Les obres es podran presentar fins al 8 de març de 2019.

La Fundació Sambori –amb la col·laboració de la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València– convoca el Setzè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià PREMI SAMBORI 2019, adreçat als estudiants de les universitats públiques valencianes matriculats en el curs 2018-2019, en qualsevol de les titulacions (graus, màsters i doctorats).

Les obres hauran de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines DIN A4, i es podran presentar fins al 8 de març de 2019, inclòs. El primer premi està dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750, i el tercer, amb 500.

Bases del Setzè Premi de Narrativa Curta en Valencià Premi Sambori (PDF).

Fundació Sambori (96 179 56 50, fundacio@sambori.nethttp://www.sambori.net)

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (96 387 77 08, www.upv.es/bondiadinamitzacio.spnl@upv.es)