Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

12/11/18
Taller de doblatge multilingüe el 22 de novembre

El taller es realitzarà de 12 a 14.30 h, a la Casa de l’Alumne.

El taller, conduït per Francesc Fenollosa i Ten, actor, doblador i director de doblatges, comptarà amb la col·laboració dels voluntaris lingüístics i estarà amanit amb un tast gastronòmic sostenible. També hi haurà un concurs de doblatge multilingüe per equips, l’equip guanyador del qual rebrà com a obsequi entrades per al Festivern 2018.

Termini per a la inscripció (per equips o individual): 20 de novembre, en http://bit.ly/2oZlIak. Les places són limitades. Podrà participar qualsevol membre de la UPV. Les persones ja inscrites prèviament han de confirmar la seua assistència emplenant de nou el formulari.

En el cas del PAS i el PDI, si no poden assistir a aquesta edició, es pot sol·licitar una altra sessió de vesprada, a través de dinamitzacio.spnl@upv.es, i es tindrà en compte si hi ha un mínim de 10 persones interessades.

Aquest taller forma part de les activitats de laSETMANA DEL MULTILINGÜISME I LA INCLUSIÓ SOCIAL, que va tenir lloc del 24 al 29 de setembre de 2018, amb motiu del 50 aniversari de la UPV.

Organitzen: Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació (www.upv.es/vrsc) i Centre de Llengües (www.upv.es/cdl)

Col·labora: Casa de l’Alumne