Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

09/11/18
Millora la teua parla amb els mentors lingüístics

Vols practicar el valencià? Vols ser mentor/a lingüístic/a?

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) organitza l’activitat “Millora la teua parla amb els mentors lingüístics”, dins del programa de Voluntariat Lingüístic UPV, amb l'objectiu d’ajudar els membres de la UPV a practicar la conversa en valencià, per a millorar la parla o com a reforç a la formació reglada (presencial o en línia).

L’activitat també pot servir d’ajuda per a les proves d’acreditació de valencià de les universitats (CIEACOVA), que tenen lloc al gener i al maig, o de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

Destinataris

S’adreça al PAS, el PDI, l’alumnat dels cursos de valencià, l’alumnat dels grups de conversa i el col·lectiu Alumni UPV Plus.

Sessions

El programa consta d’un mínim de 10 hores, que es podran realitzar fins al 30 de juny, en l’horari i els períodes que els mentors i aprenents acorden.

Formes de participació

a)  (APRENENTS) Vols practicar l’expressió oral en valencià? Emplena el formulari per a aprenents: http://bit.ly/APRENENTS

Segons la franja horària que et vinga millor i el nivell que vols practicar, t’assignarem un/a mentor/a lingüístic/a, amb el qual acordaràs el calendari i període de les sessions, fins al 30 de juny.

b)  (MENTORS LINGÜÍSTICS) Vols ajudar una altra persona a practicar el valencià? Emplena el formulari per a mentors lingüístics: http://bit.ly/MENTORSLINGÜÍSTICS

Segons la franja horària que et vinga millor i el teu nivell, t’assignarem un o dos aprenents, amb els quals acordaràs el calendari i període de les sessions, fins al 30 de juny. Hi haurà una reunió inicial amb els mentors el 29 de novembre a les 14 h amb orientacions sobre les sessions.

Aquesta activitat, juntament amb les altres incloses en el Voluntariat Lingüístic, està inclosa en l’Oferta general per al reconeixement de crèdits per activitats en estudis de grau per al curs 2019-2020.

Termini per a inscriure’s, a qualsevol de les dues formes de participació: finalitza el 31 d'octubre.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia