Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

04/07/18
L’SPNL informa: Beca postdoctoral Irla d'Anàlisi i Pensament Social

La beca vol fomentar l'ajuda a la investigació en Ciències Socials o Filosofia.

La Fundació Irla convoca la Beca postdoctoral Irla d'Anàlisi i Pensament Social del curs 2018-2019, dotada en 35.000 euros. La beca vol fomentar l'ajuda a la investigació per a investigadors o investigadores que hagen obtingut recentment el títol de doctor/doctora, i que disposen d’un projecte de recerca en Ciències Socials o Filosofia política recolzat per un grup de recerca registrat en universitat membre de la Xarxa Vives d'Universitats.

Totes les propostes de recerca han de tenir com a objecte d'estudi alguna temàtica que siga rellevant pels principis de democràcia, llibertat, justícia social i/o el dret a l’autodeterminació dels pobles. L'enfocament teòric de la recerca ha de ser, així mateix, coherent amb aquests principis.

Més informació i bases:

Font: Xarxa Vives d'Universitats (www.vives.org)