Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

04/07/18
Notícia
L’SPNL informa: El proper dimecres 4 de juliol té lloc la Biennal de Teatre Universitari

L’aula de teatre de la UPV participa en aquesta marató de teatre.

El Centre Cultural La Nau de la Universitat de València es converteix el 4 de juliol en l’escenari de la I Biennal de Teatre Universitari de la Xarxa Vives, en format de marató interuniversitària, caracteritzat per la representació de diverses obres, de curta durada, en una mateixa jornada.

En aquesta I Biennal participen sis aules de teatre de la Xarxa Vives, que permetran al públic gaudir d’una variada oferta teatral durant una mateixa jornada.

El repartiment d’actrius i actors amb què comptarà la Biennal són els grups de teatre de les universitats d’Alacant, Internacional de Catalunya, Miguel Hernández d’Elx, Politècnica de València, Pompeu Fabra i València, que oferiran propostes com l’apologia de la cultura, crítica política, denúncia social o lliçons de vida de la Grècia clàssica.

A més, aquesta primera edició crearà un espai de formació teatral. Així, els grups de teatre universitaris compartiran coneixements, experiències i es formaran a través de diferents tallers i cursos que s’organitzaran en el marc de l’activitat.

Les obres es representaran a la Sala Matilde Salvador del Centre Cultural la Nau, des de les 17.30 h. L’esdeveniment s’adreça a tot el públic i l’entrada és lliure.

Més informació: Biennal de Teatre Universitari de la Xarxa Vives

Font: Xarxa Vives d'Universitats (www.vives.org)