- -
UPV
 

Services Provided

Our Commitments

Customer service

Regulations



Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

 
13/06/18
News
La UPV dóna suport a la campanya “Llegir en valencià”, dedicada enguany a “la nostra cuina”

La Fundació Bromera i els diaris Levante-EMV i "Información" distribuiran una obra cada dissabte i diumenge per només 1 euro.

La Universitat Politècnica de València dóna suport a la campanya d’animació lectora en valencià “Llegir en valencià, la nostra cuina”, que impulsa la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, amb 11 relats d’autors contemporanis, des del 17 de juny amb el diari Levante-EMV i des del 30 de juny amb Información.

«Llegir en valencià, la nostra cuina» és una campanya que naix amb l’objectiu de fomentar la lectura i promocionar el valencià a través d’històries que tenen com a temàtica principal els ingredients típics de la cuina valenciana, alguns dels quals compten amb la distinció Denominació d’Origen Protegida (DOP).

En la col·lecció d’onze llibres, de lectura fàcil i assequibles per a tots els públics, que es podran aconseguir cada dissabte i diumenge amb el diari Levante-EMV i cada divendres i dissabte amb Información per només 1 euro (4,5 euros sense el diari), hi ha sucoses històries imaginades i escrites pels nostres autors i autores a partir de la xufa, la mel, la taronja, la carxofa, l’ametla, el caqui, l’oli d’oliva, la pansa, el llagostí, el dàtil i l’arròs.

Els onze llibres van acompanyats d’un glossari amb la definició de les paraules menys conegudes, una secció explicativa que amplia la informació sobre els productes, curiositats relacionades amb la història i recomanacions de llibres d’autors valencians.

A més dels 11 llibres, la campanya consta d’un concurs, que permetrà entrar en un sorteig de vals de compra per a usar-los als supermercats Consum i a les botigues de Pollos Planes i carrets d’anar a comprar de la marca Rolser, entrevistes sobre la campanya a personatges destacats i una bossa exclusiva de la campanya La nostra cuina per a tots els qui completen la cartilla amb els cupons.

Per a fer possible la campanya d’animació a la lectura «Llegir en valencià, la nostra cuina» i assegurar-ne la màxima repercussió i èxit, aquesta tretzena campanya està sustentada per més de 50 entitats de diferents àmbits.

Informació:http://www.llegirenvalencia.org/llegir2018/


EMAS upv