Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

04/06/18
El 6 de juny, participa en “M’agrada el valencià”

Podràs degustar una orxata i optar a dos abonaments per al Feslloch, festival de música en valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV organitza l’activitat “M’agrada el valencià”, primera fase de la campanya “Matriculem-nos en valencià” per al curs 2018-2019, en la qual pot participar qualsevol membre de la UPV o que es presente a les proves d’accés a la universitat.

Es premiarà la participació amb dos abonaments dobles per al Feslloch 2018.

Com pots participar?

1. El dimecres 6 de juny, de 10.30 a 14.30 h, a l’Àgora del Campus de Vera, podràs fer-te una foto al photocall (fotoreclam) de “M’agrada el valencià”, i el Servei de Promoció i Normalització Lingüística t’oferirà una orxata per participar-hi.
  2. A més, si comparteixes la teua foto amb l’etiqueta #magrada o la imatge de la campanya, entre el 6 i el 13 juny, podràs aconseguir un dels dos abonaments dobles per al Feslloch 2018 (Festival de Música en Valencià de Benlloc, la Plana Alta, feslloch.com) que sortejarem el 14 de juny. El 15 de juny s’anunciaran els guanyadors del sorteig.

“Matriculem-nos en valencià”

Aquesta acció de “M’agrada el valencià” és la primera fase de la campanya “Matriculem-nos en valencià”, que s’adreça als estudiants de grau, cicle i màster, té com a objectius la promoció del valencià en primera preferència en la docència, la matriculació en les assignatures que s’imparteixen en valencià, la promoció de les assignatures de Valencià Tècnic i l’ús del valencià en la vida acadèmica.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)