Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

01/06/18
Notícia
Núria Nicolau, estudiant de Belles Arts de la UPV, obté el primer premi del Sambori Universitari

En el Premi Sambori participen els alumnes de les universitats valencianes.

El passat 26 de maig va tenir lloc, a la Universitat Miguel Hernández d’Elx, el lliurament dels Premis Sambori 2018, en tots els nivells de l’ensenyament, a més dels premis especials Vicent Marçà i Empar Granell, de renovació i proposta pedagògiques.

En el Quinzè Concurs Universitari de Narrativa Sambori ha obtingut el primer premi Núria Nicolau, estudiant de Belles Arts de la UPV, amb l’obra “Caviar sols apte per a óssos rentadors”, entre un total de 118 contes. A més, també cal destacar el nombre de treballs provinents d’estudiants d’aquesta universitat, 37.

Enguany els certàmens del Premi Sambori han aconseguit una participació de 88.722 estudiants, des del primer cicle d’infantil fins a la universitat, a més de les escoles oficials d’idiomes i els centres de formació professional; cosa que exemplifica que aquest és el premi de literatura amb major participació de tot Europa.

En l’acte de lliurament van assistir vora 500 persones, a més dels representants les universitats, la Fundació Sambori i la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.