Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

10/05/18
Continuen les Trobades d’Escoles en Valencià

La UPV hi participa amb el taller “L’aerolliscador”.

Continuen les Trobades d’Escoles en Valencià de 2018. La UPV hi participa amb el taller “L’aerolliscador”, construït a partir de components bàsics molt simples: un CD, un tap de plàstic, un globus i cinta adhesiva. El joguet és també una forma d’aprendre amb fonaments científics com l’aerodinàmica, la mecànica de fluids i el fregament per fricció.

Fins al 9 de juny es pot trobar el taller de la UPV a les trobades següents:

• 12 de maig, Ador i Palma (la Safor - Valldigna)
  • 19 de maig, Montitxelvo (la Vall d’Albaida), Torrent (l’Horta Sud) i Gilet (el Camp de Morvedre)
  • 26 de maig, Bétera (Camp de Túria)
  • 9 de juny, Biar (l’Alcoià i el Comtat)

Fins a aquestes dates, la UPV ha participat en les trobades de Rafelguaraf (la Ribera), el 15 d’abril; Alfara del Patriarca (l’Horta Nord), el 22 d’abril, i Castellar – l’Oliveral (València), el 29 d’abril.

Des del 2001 la UPV participa en aquestes trobades amb tallers com els següents: l’estel, el rellotge de sol, el periscopi, el sistema solar, la capsa de reciclatge, el cercle de Newton, el planisferi, el zoòtrop, el tangram de les 3R, l’espectroscopi, el joc de les parelles, la ciutat sostenible, un paisatge d’Estellés, el molinet de vent, crea la teua escola, el penell de la rosa dels vents, el calidoscopi i, el 2018, l’aerolliscador.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)