Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

02/05/18
News
Cursos en valencià en línia, en mode síncron, a través de la plataforma UPV[X] per a la preparació dels nivells C1 i C2

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix els cursos massius en línia en obert (MOOC) per a la preparació del nivell C1 (Suficiència) de valencià i del nivell C2 (Superior) de valencià, en mode síncron, a través de la plataforma UPV[X].

Destinataris

Aquests cursos s’adrecen a qualsevol persona que vulga preparar-se les proves de valencià del C1 (Mitjà o Suficiència) i del C2 (Superior) de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, de la UPV o de qualsevol altra institució. Si voleu més informació sobre les proves de valencià, consulteu aquests enllaços:

Descripció dels cursos i continguts

Els MOOC que presenta l’SPNL s’anomenen respectivament Preparació nivell C1 (Suficiència) de Valencià i Preparació nivell C2 (Superior) de Valencià, i consten d’una selecció de continguts d'ortografia, morfosintaxi i lèxic propis d’aquests nivells que solen presentar alguns dubtes en l’ús habitual de la llengua.

Curs en mode síncron

L’alumnat comença els cursos quan ho desitge i els segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitzarà els fòrums, des del 30 d’abril fins al 18 de juny.

En acabar el curs, aquest passarà a mode autònom. En aquest cas, l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

Inscripció en línia

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)

Universitat Politècnica de València