Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

24/07/17
Cursos de valenciā del 1r quadrimestre 2017-2018

El termini d’inscripció està actiu fins al 17 de setembre del 2017.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al primer quadrimestre del curs 2017-2018, d’acord amb la carta de serveis.

El termini d’inscripció està actiu fins al 17 de setembre del 2017.

S’ofereixen dues modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells) i cursos en línia (dels nivells B2, C1 i C2). Cada nivell (120 h) consta de dos cursos: un al primer quadrimestre (curs .1, de 60 h, de final de setembre a desembre) i un al segon quadrimestre (curs .2, de 60 h, de febrer a maig).

Cursos semipresencials

Nivells per campus:

• al campus de Vera: A2.1 (1 grup), B1.1 (1 grup), B2.1 (2 grups), C1.1 (1 grup) i C2.1 (2 grups)
  • al campus d’Alcoi: C1.1 (consta d’un grup semipresencial i un altre grup que pot seguir el curs a través del Policonnecta)
  • al campus de Gandia: C1.1 (1 grup) i C2.1 (1 grup)

Durada i estructura: 40 hores de classe presencial més 20 hores d’autoaprenentatge (treball tutorat en el PoliformaT). A partir del nivell B2 contenen tasques específiques d’expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectiu.

Destinataris i preu de la inscripció:

• campus de Vera: comunitat universitària de la UPV (estudiants, PAS, PDI i membres d’Alumni)
  • campus d’Alcoi i de Gandia: comunitat universitària de la UPV. Com a novetat, estan oberts al públic en general, amb una matrícula de 80 euros i amb un màxim de 8 alumnes (amb preferència per als membres de la UPV).

Cursos en línia

Nivells: B2.1, C1.1 i C2.1

Destinataris: comunitat universitària de la UPV

Durada i estructura: 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor, i una sessió inicial presencial, no obligatòria. Les tasques d’expressió escrita i d’expressió oral estan dividides per col·lectius.

Matrícula i més informació

Cursos de valencià per al primer quadrimestre del curs 2017-2018