Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

18/07/17
L’SPNL informa: Ajudes per a assistir a la Universitat Catalana d’Estiu

Poden demanar-les els estudiants de les universitats de la Xarxa Vives.

Els estudiants de les universitats de la Xarxa Vives d’Universitats poden demanar una de les ajudes que ofereix l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya per al finançament de l'estada a la Universitat Catalana d'Estiu 2017 ( www.uce.cat), que tindrà lloc del 16 al 23 d’agost a Prada (comarca del Conflent).

Aquesta ajuda finança el 75% de l’import de la matrícula i el 75% de les despeses de l’estada als estudiants, entre 18 i 30 anys, que es matriculen per a tota l’edició a la Universitat Catalana d’Estiu 2017 (UCE).

Per a sol·licitar l’ajuda, cal matricular-se a l’UCE i pagar el 25% de l’import de la matrícula: formulari de matrícula ( http://www.uce.cat/responsive/matricula_2017.html )

El termini de presentació de sol·licituds per a l’ajuda: del 10 al 31 de juliol de 2017.

Més informació: Ajuts per al finançament de l'estada a la Universitat Catalana d'Estiu de l'any 2017

Font: Josep-Vicent Sanxis (Amics de Prada)