01/10/21
Convocatòria d'ajudes Programa I+D+i

Publicada la convocatòria d'ajudes del Programa I+D+i de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital

La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat la convocatòria d'ajudes del Programa I+D+i per a l'any 2022.

En el DOGV núm. 9185 , de 30 de setembre de 2021, ha eixit publicada la Resolució, de 14 de setembre, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen, per a l'exercici 2022, subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació en la Comunitat Valenciana.

En la pàgina web de la Conselleria es pot trobar, de manera individualitzada per a cadascuna de les catorze ajudes convocades, els models de documents necessaris per a presentar al costat de les sol·licituds.

Es pot accedir a ella a través del següent enllaç: https://innova.gva.es/es/web/ciencia/a-programa-i-d-i2

Els models de formularis telemàtics de sol·licitud han canviat respecte als d'anys anteriors. Per a facilitar el correcte emplenament d'aquests, la Conselleria ha elaborat una guia d'instruccions que estarà disponible en la seua pàgina web en la data d'obertura del termini de presentació de les instàncies.