Facilitar, als òrgans de govern unipersonals i estructures de gestió, l'accés a les notificacions posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València (UPV), com a persona jurídica, en el marc d'un procediment en curs d'una administració pública, gestionat per aquest òrgan o estructura.
Descripció del servei/activitat
En el context de les diferents fases d'un procediment administratiu tramitat per la UPV com a persona jurídica, les administracions públiques poden comunicar a la Universitat, mitjançant una notificació administrativa, diferents actes o resolucions relatius al procediment.
Nota: En el cas de notificacions que es posen a la disposició de diferents plataformes de notificació, és probable rebre una comunicació diferent de cadascuna d'aquestes plataformes que faça referència a la mateixa notificació.
Aquest servei permet posar en coneixement del Servei de Administració Electrònica i Transparència (SAET) la posada a la disposició de la UPV de notificacions electròniques per altres administracions públiques.
El personal del Servei de Administració Electrònica i Transparència habilitat per a l'accés a les notificacions accedirà a la notificació indicada i en procedirà al registre electrònic amb destinació a l'estructura responsable.
Els òrgans de govern unipersonals (rector/a, vicerectors/ores, secretari/ària general, gerent/a i direcciones d'àrea) i les estructures organitzatives (centres, departaments, instituts universitaris, estructures pròpies d'investigació i serveis i unitats).
A través de poli[Sol·licita].
Totes les peticions, documentació i comunicacions, així com la informació relativa a l'estat de la notificació es realitza a través de la plataforma poli[Sol·licita].
El contingut de la notificació administrativa, així com els justificants de recepció en el cas d'estar disponibles, es registren electrònicament amb destinació a l'estructura responsable.
Còpia del correu electrònic o SMS de comunicació de la posada a la disposició de la notificació per la plataforma de notificació.
En el cas de notificacions que es posen a la disposició de diferents plataformes de notificació, és probable rebre una comunicació diferent de cadascuna d'aquestes plataformes, que fan referència a la mateixa notificació, per la qual cosa en aquests casos únicament se n’ha de trametre una.
Terminis de sol·licitud/presentació
Termini de presentació: Durant tot l'any, excepte el mes d'agost.
La sol·licitud d'accés a la notificació, correctament emplenada, s’ha de trametre, almenys, amb dos dies hàbils d'antelació a la data límit de compareixença indicada en la comunicació de posada a disposició.
En els períodes de Falles (del 15 al 20 de març), Setmana Santa (des de Dijous Sant fins al dilluns de Sant Vicent Ferrer) i Nadal (del 23 de desembre al 6 de gener) el termini d'antelació s'amplia a 5 dies hàbils.
L'SAET disposa de personal habilitat per a l'accés a notificacions administratives a la seu electrònica de qualsevol administració pública com a representant de la Universitat Politècnica de València com a persona jurídica.
Per a sol·licitar l'accés a un tràmit telemàtic ha de:
- la unitat de tramitació de destinació de la notificació,
- la data màxima d'accés a la notificació i
- adjuntar còpia del correu electrònic o SMS que informa sobre la posada a la disposició de la notificació.
S’ha de trametre un poli[Sol·licita] per cadascuna de les diferents notificacions posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València.
En cap cas s’han d'adjuntar dues notificacions diferents en la mateixa sol·licitud de servei.
La unitat de tramitació ha d'estar donada d'alta al Registre Electrònic de la Universitat Politècnica de València i trobar-se activa; en cas de no estar-ho, es trametrà a l'òrgan jeràrquicament superior.
Qualsevol consulta a realitzar relativa a aquest servei s’ha de realitzar a través de poli[Consulta].
En els casos que es considere necessari, des de l’SAET contactarem de forma telemàtica o telefònica amb la persona interessada per a la resolució de la consulta.