- -
UPV
 
Procedimiento de acceso a notificaciones electrónicas puestas a disposición de la UPV


Objecte del servei

Facilitar, als òrgans de govern unipersonals i estructures de gestió, l'accés a les notificacions posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València (UPV), com a persona jurídica, en el marc d'un procediment en curs d'una administració pública, gestionat per aquest òrgan o estructura.


Descripció del servei/activitat

En el context de les diferents fases d'un procediment administratiu tramitat per la UPV com a persona jurídica, les administracions públiques poden comunicar a la Universitat, mitjançant una notificació administrativa, diferents actes o resolucions relatius al procediment.

Nota: En el cas de notificacions que es posen a la disposició de diferents plataformes de notificació, és probable rebre una comunicació diferent de cadascuna d'aquestes plataformes que faça referència a la mateixa notificació.

Aquest servei permet posar en coneixement del Servei de Administració Electrònica i Transparència (SAET) la posada a la disposició de la UPV de notificacions electròniques per altres administracions públiques.

El personal del Servei de Administració Electrònica i Transparència habilitat per a l'accés a les notificacions accedirà a la notificació indicada i en procedirà al registre electrònic amb destinació a l'estructura responsable.


Interessats/Sol·licitants

Els òrgans de govern unipersonals (rector/a, vicerectors/ores, secretari/ària general, gerent/a i direcciones d'àrea) i les estructures organitzatives (centres, departaments, instituts universitaris, estructures pròpies d'investigació i serveis i unitats).


Com es presta el servei

A través de poli[Sol·licita].

Totes les peticions, documentació i comunicacions, així com la informació relativa a l'estat de la notificació es realitza a través de la plataforma poli[Sol·licita].

El contingut de la notificació administrativa, així com els justificants de recepció en el cas d'estar disponibles, es registren electrònicament amb destinació a l'estructura responsable.


Documentació a presentar

Còpia del correu electrònic o SMS de comunicació de la posada a la disposició de la notificació per la plataforma de notificació.

En el cas de notificacions que es posen a la disposició de diferents plataformes de notificació, és probable rebre una comunicació diferent de cadascuna d'aquestes plataformes, que fan referència a la mateixa notificació, per la qual cosa en aquests casos únicament se n’ha de trametre una.


Terminis de sol·licitud/presentació

Termini de presentació: Durant tot l'any, excepte el mes d'agost.

La sol·licitud d'accés a la notificació, correctament emplenada, s’ha de trametre, almenys, amb dos dies hàbils d'antelació a la data límit de compareixença indicada en la comunicació de posada a disposició.

En els períodes de Falles (del 15 al 20 de març), Setmana Santa (des de Dijous Sant fins al dilluns de Sant Vicent Ferrer) i Nadal (del 23 de desembre al 6 de gener) el termini d'antelació s'amplia a 5 dies hàbils.


Procés de tramitació

L'SAET disposa de personal habilitat per a l'accés a notificacions administratives a la seu electrònica de qualsevol administració pública com a representant de la Universitat Politècnica de València com a persona jurídica.

Per a sol·licitar l'accés a un tràmit telemàtic ha de:

  1. Informar l'SAET, a través de poli[Sol·licita], de la recepció d'un avís electrònic de notificació, que indique:

    - la unitat de tramitació de destinació de la notificació,

    - la data màxima d'accés a la notificació i

    - adjuntar còpia del correu electrònic o SMS que informa sobre la posada a la disposició de la notificació.

    S’ha de trametre un poli[Sol·licita] per cadascuna de les diferents notificacions posades a la disposició de la Universitat Politècnica de València.

    En cap cas s’han d'adjuntar dues notificacions diferents en la mateixa sol·licitud de servei.

  2. L'SAET procedirà a l'accés a la plataforma de notificacions corresponent i a la descàrrega de la notificació.
  3. Finalment, es procedirà al registre electrònic amb destinació a la unitat de tramitació indicada.

La unitat de tramitació ha d'estar donada d'alta al Registre Electrònic de la Universitat Politècnica de València i trobar-se activa; en cas de no estar-ho, es trametrà a l'òrgan jeràrquicament superior.


Consultes

Qualsevol consulta a realitzar relativa a aquest servei s’ha de realitzar a través de poli[Consulta].

En els casos que es considere necessari, des de l’SAET contactarem de forma telemàtica o telefònica amb la persona interessada per a la resolució de la consulta.


EMAS upv