26/11/14
Notícia
La Cātedra de Cultura Directiva i Empresarial celebra la jornada Empredendores i Internacionalitzaciķ

La sessió, impartida per Román Ceballos i Marián Montesinos, tindrà entrada lliure i serà de caràcter gratuït per a tots aquells que estiguen interessats a assistir a la cita.

València, 26 de novembre de 2014. La Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial, impulsada pel Consell Social de la Universitat Politècnica de València, celebrarà demà dijous 27 de novembre una nova jornada oberta davall el títol "Emprennedors i internacionalització". La sessió serà impartida per Román Ceballos, director responsable del Departament Laboral de KPMG Advocats; i Marian Montesinos, tècnic del departament internacional de Cambra València. L'acte tindrà lloc a les 17.00 hores en la sala d'actes de la Ciutat politècnica de la Innovació  en la Universitat Politècnica de València.

La jornada, que comptarà amb la presentació del director honorífic de la Càtedra, Damián Frontera, té com a objectiu exposar les principals claus que ha de conéixer un emprenedor a l'hora d'exportar els seus productes o servicis tant dins com fora de la UE. Aquesta jornada s'emmarca dins del curs "Iniciació al món de l'empresa", que actualment celebra la seua sexta edició.

Càtedra Cultura Directiva i Empresarial

La Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial, creada a instàncies del Consell Social de la Universitat Politècnica de València en 2009 i promoguda per l'Institut Idees, pretén fomentar la cultura empresarial entre els alumnes de la UPV de la mà de catedràtics, empresaris i directius de reconegut prestigi.

El patronat de la Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial, els integrants del qual financen la matrícula als alumnes, està compost actualment per Cítricos Bollo; la Cámara de Comerç de València; la Confederació Empresarial Valenciana; la Fundación de Investigación del Hospital General Universitari de València; Imex Clinic, KPMG Abogados; SPB, Suavizantes y Plastificantes Bituminosos; Olleros Abogados; SabadellCAM; el Col.legi Oficial d' Enginyers de la Comunitat Valenciana; y la Fundació Privada de la Caixa d’Enginyers.