30/09/14
Notícia
El Consell Social de la Universitat Politècnica de València lamenta la defunció de José María Planells

Valencia, 30 de setembre de 2014.- El Consell Social de la Universitat Politècnica de València vol transmetre els seus condols per la defunció ahir de José María Planells, president de la Fundació Anecoop, i membre d'aquesta institució.

José María Planells va ser anomenat representant del Consell Social per les Corts Valencianes com a persona de reconegut prestigi en la Comunitat Valenciana el 2 d'octubre de 2009. El passat mes de juliol, les Corts Valencianes van renovar el mandat de José María Planells com a membre del Consell Social de la Universitat Politècnica de València.

Des de la seua incorporació al Consell Social, José María Planells ha format part de la Comissió d'Assumptes Econòmics des de la que ha participat activament en la posada en marxa d'iniciatives de gran interés per a la comunitat universitària, com la Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial, l'aprovació dels pressupostos anuals, de nombrosos títols propis o el seguiment de la Unitat d'Orientació Empresarial en Innovació, entre altres. Així mateix, ha sigut representant del Consell Social en el Consell de Govern de la UPV.

Des del Consell Social de la Universitat Politècnica de València volem destacar la figura de José María Planells com una persona molt participativa i compromesa amb la UPV, que sempre va mantindre com a prioritat la seua assistència i participació tant en les reunions del Consell Social com en les del Consell de Govern de la UPV, sempre oferint aportacions valuoses i molt ben considerades en ambdós organismes.