10/09/14
Notícia
El Consell Social de la UPV ratifica la implantaciķ de dos nous dobles títols de māster universitari

Així mateix, el Consell Social ha aprovat l'adscripció de tres nous vocals a aquest òrgan.

El ple del Consell Social de la Universitat Politècnica de València ha ratificat la incorporació de dos noves dobles titulacions de màster universitari al catàleg de la UPV. En concret, es tracta del doble títol de Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació i en Tecnologies, Sistemes i Xarxes de Comunicacions i del doble títol de Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació i en Sistemes Electrònics. La raó d'unir aquestos títols se deu al fet que ambdós combinacions mantenen molts punts de coincidència encara que, mentres el Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació habilita per a l'exercici d'una professió regulada, els continguts de Tecnologies, Sistemes i Xarxes de Comunicacions i de Sistemes Electrònics estan encaminats a un vessant més cientificoinvestigadora.Gràcies a la inclusió d'aquestes dobles titulacions, l'alumne podrà accedir a una trajectòria acadèmica integrada per a la realització del doctorat o per a l'especialització professional, junt amb l'obtenció de les competències que ho habiliten per a exercir com a Enginyer de Telecomunicació.

D'altra banda, el ple del Consell Social de la UPV també ha aprovat l'adscripció de tres nous vocals que s'incorporen a aquest organisme col·legiat. Es tracta d'Adolfo Lozano, que accedix en representació del personal d'administració i serveis de la UPV; i els directius valencians, José María Planells, exdirector general d'Anecoop, i Federico Torres, subdirector general de l'Autoritat Portuària de València.