18/02/14
Notícia
La Cátedra de Cultura Directiva y Empresarial de la UPV impulsa la creación de startups y pymes entre sus alumnos

Campus[EMPRENDE] està enfocat a persones amb idees de negoci, coneixements tècnics o esperit emprenedor

La càtedra, creada a instàncies del Consell Social, ha format 304 alumnes al llarg de les seues quatre primeres edicions

València, 18 de febrer de 2014.- La quinta edició de la Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial de la Universitat Politècnica de València (UPV) , creada a instàncies del Consell Social de la UPV en 2009 i promoguda per l'Institut Idees, ha iniciat hui Campus[EMPRENDE]. La inauguració d’aquest curs, dedicat a l'emprendiment des d'una perspectiva pràctica, ha comptat amb la presència de José Millet, director delegat d'Emprendiment i Ocupació de la UPV i director de la càtedra, i Daniel Martínez, coordinador de Formació en l'Institut Idees.

Aquesta part de la càtedra agrupa tres perfils d'alumne: persones amb idees de negoci però sense coneixements per a aplicar-les, enginyers amb coneixements tècnics i gent amb esperit emprenedor però sense idees ni els coneixements necessaris. Algunes de les matèries que tractaran els alumnes són els models de negoci, les mètriques, les vendes, la comunicació online, l'estructura de costos, els aspectes legals i el finançament, a més de practicar el mètode conegut com elevator pitch. La Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial és una iniciativa consolidada en la UPV que, en les seues quatre primeres edicions, ha fomentat la cultura empresarial i emprenedora entre 304 alumnes de la mà d'acadèmics, empresaris i directius de reconegut prestigi.

Com a novetat en aquesta quinta edició, els alumnes tindran la possibilitat de mantindre trobades privades amb alguns dels patrons de la Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial, que financen el noranta per cent de la matrícula: Cítricos Bollo; la Cambra de Comerç de València; la Confederació Empresarial Valenciana; la Fundació d’Investigació de l’Hospital General Universitari de València; Imex Clinic, KPMG Abogados; SPB, Suavizantes y Plastificantes Bituminosos; Olleros Abogados, SabadellCAM; el Col.legi Oficial d’Enginyers de la Comunitat Valencian; la Fundació Privada de la Caixa d’Enginyers i compta amb la col.laboració de l’Ajuntament de València.