16/05/14
El Consell Social renova la composiciķ del seu ple

Deu nous membres s’incorporen a la institució com a representants de la societat.

València, 16 de maig de 2014.- El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana ha fet públic hui la nova compossició del ple del Consell Social de la Universitat Politècnica de València que contempla la incorporació de deu nous membres a aquesta institució. Els nous consellers, que formaran part dels representants de la societat en aquet organismo, disposaran d’un mandat de quatre anys i prendran possessió del seu càrrec en el pròxim ple del Consell Social.

En concret, a designació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport s’incorporen Salvador Navarro, president de la Confederació Empresarial Valenciana (CEV); Eva Turanzo, presidenta de l’Associació d’Empresàries i Professionals; i Iñigo Parra, president de Vossloh España. Per part de la CEV s’han designat a Ricardo Miguel Burdeos, director general de SPB; Javier Quiles, director de relacions externes de Consum; i José Abargues, director de recursos humans de Ford España. Com a representant de la Diputació de València s’incorpora Oreto Segura, diputada d’educació; mentres que per part del sindicats entra a formar part del Consell Social UPV Susana Díaz, secretària d’universitat de la Federació de Treballadors de l’Ensenyança d’UGT-PV. Finalment, a designació de la presidenta del Consell Social s’incorporen Héctor Dominguis, conseller delegat de Grup Dominguis; i Roberto Centeno, presidente d’Atitlan.