07/09/17
Torna el Mercat Agroecològic UPV (ara amb freqüència quinzenal)

A partir del dijous 21 de setembre acosta't a l'Àgora i gaudeix de productes locals i de temporada. El mercat passa a tenir freqüència quinzenal; cada dos dijous de 9:30 a 14:00 hores. Consulta el calendari i prepara la teua bossa de la compra

El Centre de Cooperació al Desenvolupament, Cerai, Enginyeria Sense Fronteres i Fundació Cedat, organitzen el Mercat Agroecològic i de Comerç Just de la UPV.

Després del gran acolliment del passat curs i les nombroses peticions rebudes, el mercat passa a celebrar-se quinzenalment. D'aquesta manera, la comunitat universitària podrà adquirir cada dos dijous verdures de temporada de producció ecològica, pa artesà, formatge, conserves, cosmètics o vi

Emplaçat en l'Àgora del Campus de Vera, el mercat explicarà cada dia amb una organització valenciana per a promocionar productes de comerç just: xocolata, galetes, snacks, etc.

Les experiències que ofereixen els seus productes en el mercat han de ser pròximes al campus, produir de manera ecològica i fomentar l'ús de varietats locals i de temporada.

A més, Fundació Cedat ofereix la possibilitat de consumir verdures ecològiques totes les setmanes a través del projecte Cistella Responsable. Els membres de la comunitat han d'inscriure's en la web www.cistella.webs.upv.es per a rebre la comanda en el seu despatx o en el punt de lliurament acordat.

D'aquesta manera, la UPV, integrada en el Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques Saludables, reafirma la seua aposta per una alimentació de qualitat, sana i basada en productes produïts de manera sostenible.

Veuen a gaudir del MercatAgroecològic UPV. Consulta el calendari i prepara la teua bossa de la compra.

Més informació:
2017-2018