24/07/23
Segon quadrimestre

Et proposem que l'esport forme part de la teua vida universitària. Consulta el programa esportiu per al segon semestre de l'any i configura les teues activitats a la carta perquè pugues compaginar l'esport amb les teues obligacions acadèmiques.
Amb el teu carnet UPV, la porta d'entrada a tot un món esportiu gratuït per al personal i l'estudiantat de la UPV:
• Reservar instal·lacions esportives per a jugar amb els teus amics
• Assistir a les sessions dirigides de les activitats i escoles esportives configurant l'horari a la carta.
• Competir en les lligues i tornejos de la UPV d'esports de raqueta, d'equip i individuals.
• Participar en els campionats de e **Sports
• Assistir als esdeveniments especials que et proposem
• Representar a la universitat en els campionats universitaris oficials, formant part de les seleccions UPV.

L'Àrea d'Esports t'ofereix a més el programa d'alt nivell especialment dissenyat per a facilitar que els esportistes d'elit puguen **compaguinar les seues obligacions acadèmiques i esportives durant la seua estada en la universitat.
El programa UPV **In d'esport inclusiu, obert a la societat en general, per a les persones amb necessitats específiques adaptades per a la pràctica esportiva.
I si el que vols és competir a nivell federat, pots integrar-te en els Clubs conveniats o formar part de la secció esportiva de la UPV.
Consulta tota l'oferta esportiva per al segon semestre del curs en aquest enllaç.