26/07/22
Programa deportivo 2022-2023

L'Àrea d'Esports et proposa el Programa esportiu per al curs 2022-2023.

Fes que l'esport forme part de la teua vida universitària. Disposes d'una oferta variada d'activitats, escoles esportives, competicions i esports, i més de 51.000 m2 d'instal·lacions per a reservar. I tot de forma gratuïta!

L’esport al teu abast en la intranet, sense necessitat de realitzar cap tràmit addicional per a ser soci o sòcia d'Esports.

Consulta la programació i accedeix a l'oferta esportiva en els terminis que t'indiquem per a cada programa.

Recorda que, per a accedir a les activitats a partir del 5 de setembre, és necessària la reserva de plaça setmanal en algunes activitats (podràs reservar les places des de la intranet a partir del 3 de setembre).

I si vols formar part de les seleccions UPV i competir representant la teua Universitat, inscriu-t’hi al setembre.

La teua salut és el nostre objectiu!

Consulta el programa ací