Serveis que prestem

"Repensat i fet". VII Fira del invents UPV

Data: Del 13 de juny al 25 de juliol del 2017
Inauguració: 13/06/2017 a les 10.00 h
Lloc: Sala d'exposicions del Rectorat (edifici 3A)
Entrada lliure

INAUGURACIÓ: 13 juny del 2017 a les 10.00 h

Cada dos anys, la Universitat Politècnica de València organitza la Fira dels Invents amb l’objectiu d’acostar a tota la societat la recerca que du a terme als laboratoris. L’exposició reuneix una vintena de productes, prototips i models desenvolupats en els departaments, instituts i centres de la universitat.

Amb el títol «Repensat i fet», la mostra ofereix la possibilitat de conèixer de prop el treball d’investigadors i alumnes de la UPV en àmbits com l’aeronàutica, l’automoció, les noves aplicacions per a dispositius mòbils, la química, la construcció, les tecnologies per a la salut o l’agroalimentació, entre altres. A més, obri les portes als futurs investigadors, ja que també s’hi mostren els dos projectes guanyadors del concurs Petits Grans Invents 2017, en el qual participen alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà.

La Fira dels Invents és un esdeveniment que promou la Universitat Politècnica de València en el qual col·labora la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat.

Més informació:
Dossier d'invents de la UPV