Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

06/05/16
Concert Àgora Sound "Músiques del segle XXI"

Data: dijous19 maig del 2016.
Hora: 14.00 h.
Lloc: Àgora UPV.

Traficants de Sucre és un grup de música nascut al barri de Benimaclet de València, que està integrat per vuit joves que, majoritàriament, són estudiants de la Universitat Politècnica de València. El seu estil barreja ritmes de ska, rock, punk i reggae, cantats en valencià. Encara que una gran part dels membres de Traficants de Sucre comença a realitzar les primeres versions i proves musicals durant l'any 2013, la formació grava la primera maqueta a l'estiu del 2014.

Després de debutar en L'Atzúbia en Rock, el grup ha actuat per tota la geografia valenciana, participant en esdeveniments tan consolidats com el Rock dels Quintos de Pedreguer i el Festival Musical Festardor de Gandia (aquesta última actuació, vinculada amb l'obtenció del premi Correllengua de Gandia). Traficants de Sucre també ha sigut guanyador de la 7a edició del Rock Penat, de la 5a edició del concurs Dóna el To i de l'última edició del Circuit de Música en Valencià.

En l'actualitat, el grup està ultimant el seu primer àlbum, que veurà la llum abans de l'estiu d'enguany, gravat en Atomic Studio i produït per Mark Dasousa.