Serveis que prestem

ÀGORA SOUND

21/10/14
Notícia
EL MUSEU D'INFORMÀTICA DE LA UPV ENGEGA EL II CICLE DE CINEMA AMB LA PROJECCIÓ DE 'HACKERS 2'

La pel·lícula, que conta la vida de Kevin Mitnick –probablement el pirata informàtic més famós de la història–, podrà veure's el dimecres 22 d'octubre, a partir de les 16.30 hores (edifici 1E, accés lliure)

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l’Àrea d'Activitats Culturals, presenta el II Cicle de Cinema del Museu d'Informàtica de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica (ETSINF), a través del qual es projectaran quatre pel·lícules sobre personatges de gran rellevància a escala internacional en el món dels ordinadors: Kevin Mitnick, Mark Zuckerberg, Julian Assange i Steve Jobs.

El cicle començarà el dimecres 22 d'octubre, amb la projecció de Hackers 2 (2000), la pel·lícula dirigida per Joe Chapelle que conta la història de Kevin Mitnick, probablement, el pirata informàtic més famós de la història.

L'emissió, que començarà a les 16.30 hores a l'edifici 1E de l’ETSINF, serà d'accés lliure per a qualsevol persona interessada –tant de la comunitat universitària de la UPV, com externa– fins a completar la capacitat del recinte.

L'objectiu del cicle, que es completarà amb les projeccions de La red social (26 de novembre), El quinto poder (18 de febrer) i Jobs (22 de març), és acostar a tot tipus de públics les diferents facetes del món de la informàtica d'una manera amena, utilitzant amb aquesta finalitat el llenguatge cinematogràfic, i incloent una presentació prèvia i una xarrada posterior a la projecció de cada film.