Serveis que prestem

20/02/23
Curs d'entorns 3D per al metaverso

Del 21 de març al 3 d'abril de 2023
Impartició en línia síncrona a través de la plataforma TEAMS
Horari: de 16 a 19 h
Professor: Vinicio Raul Chaluisa Vaca

Del 21 de març al 3 d'abril de 2023

LLOC: Impartición online síncrona a través de la plataforma TEAMS

HORES: 30 hores     IDIOMA: Castellà            HORARI: de 16.00 a 19.00 h

El curs de creació d'entorns 3D per al metaverso és una oportunitat única per a aprendre a dissenyar , desenvolupar i personalitzar, mons virtuals per a usos en jocs, realitat virtual, negocis i comunitats o espais per a l'exhibició de les teves creacions o productes.

En el curs s'abordaran temes com la interacció de l'usuari, l'animació i la programació.

Al final del curs, tindràs les habilitats necessàries per a crear els teus propis mons virtuals i participar en el desenvolupament del metaverso.

El curs, té un enfocament molt pràctic, i gràcies a la plantilla open source en la plataforma gratuïta de Spatial, converteix el procés de crear el teu propi espai en una cosa senzilla i gratuït.

Les tendències apunten, que aquest tipus de tecnologies, seran la base de la internet web 3.0, d'aquí la necessitat de formar-te per a les futures demandes d'ocupació o per a la creació de negocis virtuals o digitals.

Dirigit a dissenyadors , artistes, creatius,estudiants o professionals que desitgin conèixer les eines de creació i personalització d'espais 3d i la manera de publicar-los com web3.

PROFESSOR: Vinicio Raul Chaluisa Vaca

Vinicio és enginyer Tècnic en Disseny Industrial per l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi amb més de 7 anys d'experiència en la generació d'espais 3D, sota plataformes com 3dsmax, Blender, Unreal o Unity.

• Bloc I: Què és Metaverso i com construir-ho?. (2 hores)
  • Bloc II: Modelatge 3D amb Blender.(10 hores)
  • Bloc III: Texturat, Il·luminació i Animació amb Unity. (12 hores)
  • Bloc IV: Conversió d'entorns de Unity a Spatial.io. (6 hores)