Serveis que prestem

ÀGORA SOUND

17/11/22
RESOLUCIÓ DE PC_ACTS 2023

El Àrea de Acció Cultural UPV dona a coneixer els 26 projectes seleccionats en PC_ACTS 2023

El comité de selecció de la convocatòria PC_ACTS 2023, la iniciativa de l’Àrea d’Acció Cultural de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha triat un total de 26 propostes culturals relacionades amb art, ciència, tecnologia i/o societat, que es desenvoluparan , amb el seu suport, durant el present 2023.

Ara, una vegada seleccionades les propostes, l’Àrea d’Acció Cultural contactarà amb els responsables de cadascuna de elles per a transmetre’ls com accedir a la dotació econòmica assignada.

PC_ACTS 2023 ressalta la vinculació de les propostes seleccionades als objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) establits per les Nacions Unides en la seua agenda 2030.

D’aquesta manera, es pretén impulsar grups que relacionen art, ciència, ciutadania y qualsevol altra temàtica que requereix la connexió de solucions estètiques, científiques y socials, propugnant propostes inclusives y transformadores que afavorisquen les ODS.

Resolució

1.Resolución PC_ACTS

Dades de participació:

64 sol·licituds presentades, 2 rebutjades, 26 seleccionades, cost de realització 31.533 euros

Seleccionades:

13 dones (36 sol·licituds) , 13 homes (26 sol·licituds)

9 estudiants (20 sol·licituds) / 12 PDI (30 sol·licituds) / 3 PAS (10 sol·licituds) / 2 altres (2 sol·licituds, son personal investigació)

1 Alcoi(3 sol·licituds)/ 1 Gandia (5 sol·licituds)/ 24 Vera (54 sol·licituds)