Serveis que prestem

Audicions del Grup de dolçaina i percussió de la UPV

Data: dilluns 27 de gener del 2020
Horari: de 19.00 a 20.30 h
Lloc: nau d'assajos de la UPV (edifici 9F)

El Grup de dolçaina i prescussió de la UPV torna a realitzar proves d'accés per a aquest segon quadrimestre.

La participació en el grup es convalida amb crèdits ECTS (Consultar "Bases grup dolçaina")

Formulari d'inscripció: https://forms.gle/GMJkxwZ9Qn87mUzG7

Oferim:

• Reconeixement acadèmic per als estudiants de la Universitat Politècnica de València (3 crèdits de lliure elecció pel curs complet) per l’assistència amb regularitat al 80% dels assajos i al concert i actes institucionals acordats.
  • Formació en cultura i música tradicionals valenciana en els seus instruments més populars: la dolçaina i el tabal.
  • Un punt de trobada per als membres de la comunitat universitària on poder desenvolupar una activitat artística, formativa i d’esplai.

Audicions:

Els integrants del Grup de Dolçaina i Percussió de la UPV han de passar necessàriament una prova pràctica de nivell amb dos exercicis:

1. Interpretació individual d’una obra de lliure elecció d’una durada màxima de cinc minuts
  2. Interpretació d’una obra a primera vista

Es valorarà l’experiència i el nivell de formació. Els documents acreditatius de l’experiència i el nivell de formació cal presentar-los en el moment de fer la prova pràctica de nivell.