Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

16/10/19
Jornada MMM* Fest: El més mínim moviment (PAC 2019)

Data: 16 de octubre de 2019
Horari: de 10.00 h a 20.20 h
Lloc: Facultat de Belles Arts Sant Carles - UPV
Inscripció: fins al 11 d'octubre

MMM* Fest és un laboratori que reuneix, des del camp de les arts vives, propostes que prenen la no acció o el buit com a motor o element central de la seua obra. D'una part, es tracta d'una poètica vinculada amb plantejaments experimentals que qüestionen les regles de les arts visuals i del moviment. D'una altra part, les propostes generen esquerdes que tracten de trencar l'imperatiu del moviment i del treball, la visualitat, o la sonoritat contemporània, situant als seus creadors i creadores en un espai altre. L'objectiu és generar un laboratori que combine pràctica artística i pensament crític, en el qual diferents artistes proposen, des del seu treball, formes de fer i qüestions sobre les quals interrogar-se mitjançant xarrades i tallers de caràcter teòric-pràctic en la Facultat de Belles Arts.

El laboratori és gratuït i està obert a qualsevol persona interessada. Inscripció prèvia enviant email amb assumpte «Inscripció Jornada MMM Fest» a: elmesminimmoviment@gmail.com fins a l'11 d'octubre.

L'assistència al laboratori serà reconeguda amb constància de participació. A la jornada li seguirà una mostra en Espai En Vitrina de la Facultat de Belles Arts en amb propostes al voltant del tema del MMM*Fest i resultat del seu laboratori. .

Inscripció: elmesminimmoviment@gmail.com

Programa:

10.00h. Hola: benvinguda.(A-2-6).
10.30h. Rosana Sánchez i Aris Spentsas: You can now check if your screen is dirty. (taller/A-2-6)
12.00h. Santiago Ribelles: El ballarí segut travessa nedant (o alguna cosa pareguda) el corridor de la T4 de la facultat de BBAA. (Acció / T4)
15.30h. a 17.00h. Nelo Vilar: L'acció mínima i contextual contra el pervers ordre neoliberal! (xarrada-debat/A-2-4)
17.00h. a 18.00h. Santiago Ribelles: Consciència, percepció i joc. Eines per a un ús no determinant del cos en la pràctica artística. (taller/A-2-4)
18.30h. a 19.30h. Santiago Ribelles: La insistència en la velocitat. (xarrada/A-2-4)
19.30h. a 20.20. Vicente Arlandis: L'esforç constant de guanyar-se la vida. (conferència performativa/A-2-4)