Serveis que prestem

I Premios a la Creación de las Universidades Públicas Valencianas PRECREA

Termini límit: 20 de septiembre de 2019

I Premis a la Creació de les Universitats Públiques Valencianes PRECREA

Les universitats públiques valencianes, atenent el seu compromís amb la cultura, les arts i la difusió del coneixement, convoquen els  I Premios a la Creación de las Universidades Públicas Valencianas, PRECREA 2019.  Aquests premis honorífics estan destinats a guardonar la tasca cultural realitzada per persones, col·lectius o institucions en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

Hi ha cinc categories diferents:

• Premi Carles Santos d'Arts Escèniques, otorgat per la Universitat de València
    • Premi Juana Francés d'Arts Plàstiques i Visuals, otorgat per la Universidad Miguel Hernández d'Elx
    • Premi José M.ª Yturralde de Diseny i Creativitat Tecnològica, otorgat per la Universitat Politècnica de València
    • Premi Isabel-Clara Simó de Creació Literària, otorgat per la Universitat d'Alacant
    • Premi Matilde Salvador de Música, otorgat per la Universitat Jaume I de Castelló

Els guardons, a lliurar aquest 2019, s'atorgaran com a reconeixement a la meritòria labor dels guardonats o de les guardonades en cadascuna de les categories descrites, posada de manifest preferentment a través d'una obra o actuació feta pública o representada durant l'any anterior o, en casos excepcionals degudament motivats, també es podran atorgar com a reconeixement a una trajectòria professional. Per a la concessió dels premis es tindrà en compte la qualitat de les obres, així com la seua significació pel que fa a l'excel·lència i la innovació de la vida cultural i artística valencianes.

Els candidats i/o les candidates seran presentats pels membres del jurat o per les entitats culturals o professionals relacionades amb les activitats artístiques o culturals objecte de cada premi, mitjançant propostes raonades adreçades als vicerectorats competents de cada universitat en funció de la categoria del premi.

El termini límit per a la presentació de candidatures és el 20 de setembre de 2019.

Consulta la resta de detalls de la convocatòria en les seues bases: http://www.dogv.gva.es/datos/2019/06/21/pdf/2019_6398.pdf