Serveis que prestem

Data: 23 de maig del 2019
Lloc: Auditori Alfons Roig. Facultat de Belles Arts, UPV
Horari: 19.30h
Entrada lliure fins a completar l'aforament

El dijous 23 de maig, a les 19.30 h, tindrà lloc el nostre tradicional Concert de Commemoració del Dia d'Europa, a l'Auditori Alfons Roig de la UPV.  Per a celebrar aquest dia tan especial comptarem amb les actuacions del Cor SEELE, el Cor d'Alumnes i el grup vocal del Col·legi Alemany de València, dirigits per Peter Seidelmann, i també amb el Cor de la Universitat Politècnica de València, dirigit per José Francisco Sánchez Iborra.

Les tres formacions ens oferiran un repertori molt variat i amè, que inclou musicals emblemàtics amb coreografies. Aquest gran esdeveniment, organitzat conjuntament des de fa tres anys per l'Associació Musical del Col·legi Alemany i l'Àrea d'Activitats Culturals de la Universitat Politècnica de València, commemora, a través de la música, un dia tan important com el Dia d'Europa, i estreny encara més les relacions amistoses consolidades entre el Col·legi Alemany de València i la Universitat Politècnica de València.

Colegio Alemán de Valencia

Asociación Musical del Colegio Alemán de Valencia

Dia d'Europa

Celebrar el Dia d'Europa 2019 a les institucions europees, amb la jornada anual de portes obertes a Brussel·les el 4 de maig, a Luxemburg el 9 de maig i a Estrasburg el 19 de maig.

Les representacions de la UE a Europa i la resta del món també organitzen diverses activitats i esdeveniments per a totes les edats.

La jornada de portes obertes és una oportunitat única per a descobrir com influeixen en la teua vida les institucions europees. Entra en els edificis de les institucions i participa en activitats especials, com debats públics i visites guiades.

El tema d'enguany a Brussel·les i Estrasburg és "Elegeix el teu futur". Les eleccions europees del 23 al 26 de maig t'ofereixen l'oportunitat d'opinar sobre qui prendrà les decisions importants que afecten la teua vida quotidiana. Compromet-te a votar i assumeix la responsabilitat de cara al futur en estavezvoto.eu.