Serveis que prestem

30/04/19
Menudo Poliniza 2019

Data: 16 de maig del 2019
Horari: de 17.45 a 19.45 h (2 hores)
Lloc: Eixida des de l'entrada de Belles Arts. UPV
Es requereix inscripció prèvia (places limitades)

Menudopoliniza ofereix un espai de trobada, experimentació i aprenentatge entre el públic infantil i POLINIZA DOS 2019 (Trobada d’Art Urbà), que se celebrarà a la Universitat Politècnica de València del 13 al 17 de maig del 2019.

MENUDOPOLINIZA 2019 té com a objectius principals:

• Mostrar POLINIZA DOS als més menuts i menudes, i donar a conèixer el certamen a les mares, pares, familiars i personal educador.
  • Crear un punt de trobada entre públic assistent a la jornada i artistes guanyadors del certamen, per a conèixer el procés de treball i obrir la possibilitat de consultar sobre art urbà.
  • Mostrar les diferents tècniques i materials que s’utilitzen en POLINIZA DOS.
  • Entendre conceptes com: pintura urbana efímera, crew, grafit, mur, art urbà, etc.
  • Connectar els treballs que es mostren en el festival amb els que s’observen als murs de la ciutat.
  • Fomentar el desenvolupament creatiu de xiquetes i xiquets.

Taller: ¡CARA A LA PARET!
Em van castigar cara la paret, però una vegada mirant el mur vaig veure colors, taques i formes.
En el taller farem una passejada per a contemplar la selecció de murals de POL·LINITZA. Una vegada inspirats i inspirades, ens posarem a pintar la nostra pròpia proposta en una maqueta. En finalitzar, disposarem tots els nostres murs per a construir un barri d'art urbà.

Artista convidat: Miguel Hache
Miguel Hache, graduat a la Facultat de Belles Arts de València (passant per la Facultat de Belles Arts de Barcelona i l'Escola Nacional d'Arts i Disseny de Mèxic), s'obri camí en el món de les falles, la il·lustració i l'escultura des dels 14 anys. En el seu pas per les falles ha aconseguit 10 primers premis (entre aquests, un del Cercle de Belles Arts  de València a la Millor Falla Infantil del 2016), fins a arribar a realitzar la falla infantil municipal del 2018.
Actualment, està treballant per a la Comissió de la Falla Na Jordana; a més, va realitzar la primera falla gran per a la Falla Corona el 2019, coneguda pel vincle amb el món del disseny i les arts. Recentment, ha guanyat el Premi d'Art Públic de la Biennal de Mislata Miquel Navarro i ha participat en l'exposició internacional d'il·lustració “Bava Kamo”. També ha treballat en escenografies i titelles per a companyies de teatre com Zero en Conducta i A Tiro Hecho.

Contacte:
Anaïs Florin