Serveis que prestem

ÀGORA SOUND

21/03/19
Notícia
Exposició de les millors fotos del II Concurs de Fotografia Guille Martí Revillo (PAC 2019)

Data: Del 27 de març a 6 d'abril del 2019
Inauguració: 27 de març a les 12:30 h
Lloc: Sala Ximo Mora de la Casa de l'Alumne de la UPV
Horari sala: de 10.00 a  20.00 h

Text pendent de traducció

Després de la segona edició del Concurs de Fotografia Guille Martí Revillo, torna l'exposició amb les fotos més votades pel jurat d'aquest certamen.

Fotos de bàsquet, escalada, naturalesa, rugbi, patinatge, slack line, submarinisme, snow i surf són les modalitats del concurs. Pura energia transmesa a través d'una imatge.

En aquesta edició s'han presentat poc més de 600 fotos, cinc de les quals pertanyen a estudiants i personal d'administració i serveis de la UPV.
José Cintas, el guanyador d'aquesta segona edició, amb la fotografia Treesss, dooss, unooo, que il·lustra el cartell, diu que aquest és un concurs “amb molt de cor”.

Comprova-ho! No te’l perdes. És la millor manera de recordar Guille. Estudiava a la UPV quan va morir el 2016.