Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

14/03/19
ETSA·TOPIA Festival d'Arquitectura "FRACTURES" (PAC 2019)

Data: Del 4 al 6 d'abril del 2019
Lloc: Escola Tècnica Superior d'Arquitectura. ETSA UPV

Enguany el nostre lema i manifest és “FRACTURES”

ETSA·TOPIA és un festival d'arquitectura que té lloc del 4 al 6 d'abril a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de València, on es tracten temes que no sols estan relacionats amb l'arquitectura, sinó també amb allò social, l'art, el disseny, la fotografia i molt més. Durant el festival es realitzen tallers, conferències, concerts, performances i altres activitats emmarcades en el tema. En aquesta V edició, hem decidit obrir l'esdeveniment a altres universitats oferint l'oportunitat de participar de forma activa, donant la possibilitat a joves talents d'exposar els seus treballs o investigacions.

ETSA·TOPIA 2019: “FRACTURES”
Trobar les clivelles del sistema i introduir-nos-hi per a millorar-lo.
Deies que volies ser arquitecta/e per a crear un món millor. Des d'ETSA·TOPIA recordem tots aquells pensaments. Enguany volem mirar des d'una perspectiva social: què pot fer l'arquitectura per a ajudar?
Cerquem donar importància a aquesta arquitectura enfocada en els problemes diaris, que es basa en diferents perspectives: sostenibilitat, perspectiva de gènere, educació… o, fins i tot, política.
Posem sobre la taula la responsabilitat social, parlem, donem solucions.
Aquestes fractures es troben ací si tens disposició per a cercar-les.

Pecha kucha

Enguany ETSA·TOPIA pretén donar visibilitat a les investigacions dutes a terme per estudiants o persones acabades de graduar a través d'un format de presentació concís i directe: el pecha kucha.

Un pecha kucha és un tipus de presentació oral complementat per un suport visual (imatges) en el qual es disposa de 20 diapositives que han d'explicar-se en 20 segons cadascuna. En total, la duració de l'exposició és de 6 minuts i 40 segons.
Després de la presentació es deixen uns minuts per al debat, en el qual es realitzen preguntes a la persona ponent i s'incentiva la intervenció del públic.

Més informació:
info.festivaletsa@gmail.com