Serveis que prestem

Lloc: Cercavila pel Campus de Vera
Col·labora el Grup de Dolçaina i Percussió de la UPV

El 20 de desembre arriba el Nadal Multilingüe i Multicultural
Amb la participació de les persones interessades i el Grup de Dolçaina i Percussió de la UPV.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística  i el Grup de Dolçaina i Percussió (GDiP) de la UPV organitzen el Nadal Multilingüe i Multicultural el dijous 20 de desembre, de 12.30 a 14.30 h, al Campus de Vera.

L’activitat consistirà en una cercavila del Grup de Dolçaina i Percussió amb parades en diferents punts del Campus de Vera interpretant cançons de Nadal, en les quals podrà participar qualsevol persona interessada, amb nadales o poemes provinents de cultures de tot el món.

També participaran membres del Voluntariat Lingüístic i del Voluntariat Social de la UPV així com els estudiants internacionals de la UPV.

Com participar?

Les persones interessades podran participar en l’activitat de diferents maneres: en qualsevol de les parades de la cercavila o al final a l’Àgora, podran llegir un poema o nadala en qualsevol llengua i de qualsevol cultura; cantar la nadala amb la música del GDiP, o tocar una altra nadala amb un instrument musical.

En acabar, els participants rebran un tiquet per a degustar els formatges i vins de les parades del mercat agroecològic, que estarà situat a la passarel·la de l’Àgora.

A més, els lectors, cantadors i músics rebran un obsequi del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

Inscripció

Fins al 18 de desembre, per mitjà del formulari de participació en el Nadal Multilingüe i Multicultural

L’SPNL organitzarà els torns de participació, segons les inscripcions, i intentarà atendre les persones que vulguen participar i no s’hagen inscrit prèviament.

Itinerari i horari de la cercavila

12.30 h: Des de l’accés H (enfront de l’edifici 9F) i la Cafeteria El Trinquet
12.50 h: Edifici Nexus
13.10 h: Casa de l'Alumne