Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

21/11/18
Taller ODS: Escriptores i escriptors responsables amb l'Agenda 2030 (PAC 2018)

Dates: 22, 23, 27, 29 de novembre, 4 o 10 de desembre del 2018
Apunta't a un dels tallers !!
Durada del taller: 2 hores presencials
Exposició "Mirades cap a l'Agenda 2030" fins al 10 de desembre

És un taller per a donar a conèixer l'Agenda 2030 a la comunitat universitària de la UPV de manera original i que a més pretén fer-los participar en iniciatives pròpies o sol·licitar informació a una administració pública en relació a l'Agenda 2030. El que implica que els assistents aprenguen a manejar-se amb el seu certificat digital per a comunicar-se amb les administracions públiques i a més coneixeran el procediment per a exercir el seu dret d'accés a informació en administracions públiques.

A través de l'exposició Escriptores i Escriptors responsables es plantejaran els problemes que ja preocupaven a escriptors valencians actuals i d'altres temps i que són els mateixos que intenta resoldre l'Agenda 2030.
Es donaran a conéixer accions d'èxit per assolir els ODS de persones i grups amb la finalitat que els participants del taller puguen pensar com actuar per assolir els ODS.
S'animarà a participar amb l'Ajuntament de València en les iniciatives que es proposen utilitzant el certificat digital (opcional) bé fent una instància amb propostes per assolir els ODS o bé sol·licitant informació tal com s'articula en la normativa de transparència en l'àmbit nacional, autonòmic i local.

Es recomana portar dispositiu propi per a la instal·lació del certificat digital, tot i que es disposarà d'ordinadors a l'aula del curs.
Si es disposa de certificat digital i s'assisteix al curs amb un dispositiu propi com a mòbil/tablet/portàtil, podrà enviar la iniciativa a l'Ajuntament de València. Si no es disposa de certificat digital, a través de la intranet, a l'apartat Sol·licituds, es pot sol·licitar la cita prèvia per al certificat digital o sistema clau amb anterioritat a l'assistència al curs. Al taller, amb la documentació del certificat digital, s'ajudarà en la seua instal·lació en un dispositiu propi com a mòbil/tablet/portàtil que es recomana portar al curs.

El curs té una durada de 2 hores i pots fer-ho un d'aquests dies:

• dijous 22 nov. a les 12.30 a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials (Aula 131) Edifici 5F
  • divendres 23 nov. a les 15.30 a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials (Aula 124) Edifici 5F
  • dimarts 27 nov. a les 15.30 a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica (Aula Linus Torvalds) Edifici 1G
  • dijous 29 nov. a les 12.30 a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica (Aula Linus Torvalds) Edifici 1G
  • dimarts 4 des. a les 12.00 a la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses (Laboratori informàtica 2-1) Edifici 7J
  • dilluns 10 des. a les 15.30 a la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses (Laboratori informàtica 2-1) Edifici 7J

Taller gratuït amb inscripció a través del: https://www.cfp.upv.es

Més informació: