Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

07/09/18
Reunió informativa de la banda simfònica de la UPV

Data: dijous, 20 de setembre del 2018
Hora: 18.00h
Lloc: Nau d'assajos, edifici 9F
Formar part de la banda = 3 crèdits ECTS

Tota la comunitat universitària està convidada a participar en la banda simfònica de la UPV.

La Banda Simfònica de la UPV va ser fundada l’any 1999 amb un doble objectiu: ampliar l’oferta cultural de la nostra Universitat i permetre que els components de la mateixa pogueren continuar amb el seu desenvolupament artístic-musical, fet que, des d’un primer moment, es va veure propiciat pel gran nombre d’estudiants de música existents a la Comunitat Valenciana.

El seu primer director i fundador va ser José Manuel Miñana Juan, baix el mandat del qual la banda va actuar en els concerts propis de l’agenda cultural universitària. En els mateixos va poder comptar no solament amb col·laboracions d’importants solistes de la talla de Guillermo Fernández, Carmen Fortea i Javier Tortosa, sinó també amb la participació d’entitats musicals com el Cor de la Universitat de Sevilla, el Cor Polifònic de la UPV o el Cor de la Universitat Autònoma de Madrid. Des de 2013 pren la batuta el director Francisco José Valero Garcia.