Serveis que prestem

31/05/18
Prime the Animation 6! Festival internacional d'animació

Data: Del 25 al 28 d'octubre del 2018
Lloc: Facultat de Belles Arts i EPSG de Gandia (UPV), Les Naus Centre d'Innovació, la Filmoteca (CulturArts-IVAC), Institut Francès i Centre del Carme Cultura Contemporània

GUANYADORS D'UN DELS TRES PREMIS DEL CONCURS D'IDEES DEL LABORATORI DE CULTURA INCLUSIVA AMB EL PROJECTE "ANIMACIÓ, CONSCIÈNCIA, MEDIACIÓ: ANIMAR PER A TRANSFORMAR EL MÓN"

Prime the Animation! és un festival internacional d'animació d'estudiants i professionals emergents, únic a Espanya, en el qual participen les millors escoles del món i joves talents amb trajectòria internacional per a celebrar el Dia Mundial de l'Animació (28 d'octubre). L'accés a les projeccions, exposicions i xarrades és gratuït.

El festival inclou projeccions, xarrades magistrals, exposicions, tallers i un espai de convivència únic, de trobada i intercanvi, en el qual compartir les produccions més recents, els nous projectes dels talents emergents i establir xarxes i sinergies de treball. Un aspecte nou del festival és que l’organització es realitza entre alumnat, professorat i professionals.

Prime the Animation! inclou una competició de curtmetratges d'animació amb tres premis: Premi al Millor Curtmetratge, Premi del Jurat i el Premi a la Millor Animació Experimental Miquel Guillem. S'atorgarà, a més, un Premi a la Millor Micropresentació (pitch) presentada en la jornada de trobada professional en la qual participaran nombrosos estudis i professionals de la Comunitat Valenciana i de l'àmbit internacional. Prime the Animation! està dirigit a joventut creadora, empreses emergents i professionals vinculats o interessats en el polifacètic món de l'animació: artistes, animadors, il·lustradors, informàtics, músics, actors, guionistes, programadors, crítics, estudiants, professors… i tot el públic en general.

Des dels seus inicis el 2013, han participat curtmetratges d'estudiants de tot el món: Espanya, Dinamarca, Xile, el Japó, el Regne Unit, l’Índia, Alemanya, Mèxic, Estònia i el Canadà. Han col·laborat professionals de la talla de Joanna Quinn, Osbert Parker, Pablo Llorens, Priit Pärn, Alberto Vazquez o Silly Walks Studio, i l’alumnat ha pogut revisar els seus projectes i portafolis juntament amb grans professionals de l'animació.

Enviament de curtmetratges:  fins al 30 de JULIOL
Selecció: a partir del 20 de SETEMBRE