Serveis que prestem

Data: 10 de maig del 2018
Horari: de 17.45 a 19.45 h
lloc: Eixida des de l'entrada de Belles Arts. UPV
Es requereix inscripció prèvia (places limitades)

Menudopoliniza ofereix un espai de trobada, experimentació i aprenentatge entre el públic infantil i POLINIZA DOS 2018 (Trobada d’Art Urbà), que se celebrarà a la Universitat Politècnica de València del 7 a l’11 de maig del 2018.

MENUDOPOLINIZA 2018 té com a objectius principals:

• Mostrar POLINIZA DOS als més menuts i menudes, i donar a conèixer el certamen a les mares, pares, familiars i personal educador.
  • Crear un punt de trobada entre públic assistent a la jornada i artistes guanyadors del certamen, per a conèixer el procés de treball i obrir la possibilitat de consultar sobre art urbà.
  • Mostrar les diferents tècniques i materials que s’utilitzen en POLINIZA DOS.
  • Entendre conceptes com: pintura urbana efímera, crew, grafit, mur, art urbà, etc.
  • Connectar els treballs que es mostren en el festival amb els que s’observen als murs de la ciutat.
  • Fomentar el desenvolupament creatiu de xiquetes i xiquets.

Taller: LLETRA PER LLETRA, LLETRA GRAN
Hi havia una vegada una A que tenia la vista cansada i va decidir ajuntar a totes les seues amigues per a fer-se grans. Van muntar una festa, la festa de “lletra per lletra, lletra gran”, i escolta!… allò no va ser una festa, va ser un festot!!! Van acabar disfressades les 27, passants’ho d’allò més bé, plenes de color i imaginació. I aquella A estava d’allò més contenta perquè no havia d’estirar el coll cap arrere per veure com d’estupendes que eren les seues amigues. Fi.

Invitat: BYG
BYG naix entre València i Madrid. BYG és la suma de les trajectòries professionals de la Sra. Patricia Bolinches i el Sr. García. BYG és comunicació, disseny, il·lustració i muralisme. El seu treball parteix de la reflexió i pretén connectar amb els espectadors/usuaris amb el doble joc de la metàfora i, en les ocasions que ho permet, l’humor.
BYG és tant per al públic adult com per al públic infantil. BYG aposta per potenciar la sensibilitat artística de xiquetes i xiquets, aquesta assignatura pendent a casa i a l’escola que sembla que no importe quan realment és vital.

Contacte:
Silvia Molinero Domingo