06/03/19
Acte 50 aniversari de la Universitat Politècnica de València

L’acte està dirigit al personal de la UPV, i representa un dels actes destacats entre les activitats que comprèn el programa commemoratiu de l'efemèride de la creació de la Universitat Politècnica de València.

L'esdeveniment constitueix un moment de fraternitat idoni per a agrair a les persones que conformen la UPV la seua labor i compromís, i servirà per a celebrar junts la història i la rellevància institucional de la Universitat Politècnica de València, després de 50 anys d'excel·lència acadèmica i compromís social.

L’acte amb motiu de la celebració dels 50 anys de la Universitat Politècnica de València tindrà lloc el pròxim dia 6 de març del 2019, a les 19.00 hores, a la Sala José Iturbi del Palau de la Música.

Per a la participació en aquest acte és imprescindible la confirmació de l’assistència per mitjà del formulari web i generar l'entrada en PDF, abans del 4 de març o fins a completar l’aforament.

Més informació:
Confirmación de asistencia