Publicaciones de Amparo García-Carbonell

2013

·        Computer learner corpora: Analysing interlanguage errors in synchronous and asynchronous communication

·       INNOVATION COMPETENCIES DEVELOPMENT INCODE Barometer and User Guide

2012

·        Validation of a Rubric to Assess Innovation Competence

·        Simulación telemática como experiencia de aprendizaje de la lengua inglesa

·        Investigación empírica del aprendizaje con simulación telemática

2011

·        Student perceptions of collaborative work in telematic simulation

·        Aprendizaje activo de lenguas y evaluación basada en la actuación

·        Formative Assessment in Simulation Group Work

2010

·        The Effectiveness of Telematic Simulation in Languages 3for Specific Purposes

2009

·        Simulation and Gaming Methodology in Language Acquisition

·        The magic circle: Principles of gaming and simulation

·        Participation Assessment in Dysfunctional Groups in Simulation and Gaming

2008

·        Language learning assessment in telematic simulation

·        La evaluación compartida: investigación multidisciplinar Introducción

·        Relación entre autoevaluación y evaluación por profesor. Estimación del tiempo de dedicación del estudiante

·        Simulation/Gaming and the Acquisition of Communicative Competence in Another Language

2007

·        Perspectiva histórica de la simulación y juego como estrategia docente: de la guerra al aula de lenguas

·        Discussion forum interactions: text and context

·        Oral presentation assessment of simulation portfolios

·        Administrator characteristics and their influence on learning through simulation/gaming

·        Playing to communicate effectively "Know-it-all Linguists"

·        Learning communities in simulation and gaming

·        Portfolio assessment in simulation for language learning

·        Languaje learning assessment in telematic simulation

·        Simulación telemática y aprendizaje de idiomas: principios, integración curricular y didáctica

·        La evaluación compartida: investigación multidisciplinar

·        La evaluación compartida: investigación multidisciplinar (Introducción)

·        Relacion entre autoevaluacion y evaluacion por el profesor. Estimacion del tiempo de dedicación del estudiante

·        Crystal ball

·        Simulation/gaming and the adquisition of communicative competence in another language

·        Simulation and Gaming: Old Philosophy, New in in Spain

·        New scenarios in project IDEELS

 

VOLVER RETURN RETAR ZURÜCK TORNAR


© DI-AAL - Universitat Politècnica de València, 2005