Assignatures a matricular.
Dades bancàries del compte on procedisca carregar l'import de la teua matrícula si optes per la domiciliació bancària. En aquest cas perquè la UPV puga realitzar el càrrec bancari, és necessari gestionar l'autorització a la Universitat Politècnica de València per al càrrec bancari de les taxes acadèmiques, que haurà d'estar emplenada amb les dades i signatura del titular del compte bancari, juntament amb la documentació acreditativa d'aquesta titularitat (còpia de fulla de la cartilla bancària o de les dades bancàries obtingudes per banca electrònica on figure el titular o titulars del compte, o document expedit per l'entitat bancària corresponent, on s'especifique dit titular o titulars). Rebràs informació sobre com procedir a través d'un correu electrònic. En cas que preferisques pagar mitjançant targeta de crèdit, simplement hauràs d'assenyalar aquesta opció i en els primers dies de setembre rebràs un correu electrònic amb les instruccions per a realitzar el pagament.
Nombre d'Usuari de la Seguretat Social (*NUSS).Si ho desconeixes o no ho tens podràs continuar amb el teu automatrícula
Document acreditatiu de ser beneficiari d'alguna exempció o bonificació
Títol o carnet de Família Nombrosa expedit per l'Administració Autonòmica competent de la Comunitat Autònoma on tingues la residència. En el cas que pertangues a una de les següents comunitats: Andalusia, Aragó, Astúries, Balears, Canàries, Castella-Lleó, Castella-la Manxa, Cantàbria, Catalunya, Comunitat Valenciana, Extremadura, Galícia, La Rioja, Madrid, Múrcia, Navarra i País Basc, no serà necessari que aportes documentació, la Universitat ho comprovarà a través de la plataforma d'interoperabilitat. Si a l'inici del curs el títol està en tramitació, aportar el justificant de reconeixement o renovació i declaració jurada del tipus de família nombrosa en què es classifica.
Títol que acredite la condició de Família Monoparental a la Comunitat Valenciana (Títol col·lectiu o carnet individual) emés per l'Administració Autonòmica competent. Si a l'inici del curs el títol està en tramitació, justificant de reconeixement o renovació i declaració jurada de la categoria de família monoparental en la qual queda classificada.
Document acreditatiu de condició de persona amb Discapacitat, emés per l'Administració Autonòmica competent. En el cas que pertangues a una de les següents comunitats: Andalusia, Aragó, Astúries, Balears, Canàries, Castella-Lleó, Castella-la Manxa, Cantàbria, Catalunya, Comunitat Valenciana, Extremadura, Galícia, La Rioja, Madrid, Múrcia i navarra, no serà necessari que aportacions la documentació, serà comprovat a través de la plataforma d'interoperabilitat.
Document acreditatiu de condició de víctima de terrorisme, emés per l'òrgan competent.
Les víctimes d'actes de violència de gènere, hauran d'acreditar la situació mitjançant qualsevol dels mitjans previstos en la normativa d'aplicació (Llei 1/2004 de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere; Llei 7/2012, de 23 de novembre, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana).
Alumnes que hagen estat subjectes al sistema protecció de menors o al sistema judicial de reeducació, en algun període dels tres anys anteriors a la majoria d'edat, acreditació per part de l'òrgan competent (Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda).
Resolució administrativa que reconega la condició de patir lesions invalidants en operacions internacionals de pau i seguretat, i/o que acredite ser descendent o cònjuge de persona morta en eixes operacions.
Resolució administrativa que reconega la condició de ser personrefugiado amb dret de protecció subsidiària.
Resolució de concessió de l'ingrés mínim vital.
Informe dels servicis socials municipals de l'Ajuntament de residència en cas d'estar en situació d'exclusió social i no percebre la renda valenciana d'inclusió social.
Si no eres perceptor d'una renda valenciana d'inclusió, la situació d'exclusió social hauràs d'acreditar-la a través de l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'Ajuntament de residència. Si eres perceptor de l'ingrés mínim vital, hauràs d'acreditar-lo presentant la documentació corresponent.
La UPV, si marques la casella corresponent al teu consentiment, podrà comprovar d'ofici l'autenticitat de la informació consignada en algun d'aquests apartats (discapacitat, família nombrosa o monoparental …). Però no totes les Comunitats Autònomes tenen habilitada aquesta opció, per la qual cosa és possible que des del teu centre d'estudis te siga requerida una acreditació documental a l'inici del curs.
Tota aquella documentació que no puga ser validada per la plataforma d'interoperabilitat, hauràs de pujar-la a través de la teua Intranet, apartat/Secretaria Virtual/ Documentació de matrícula. Posteriorment, hauràs de presentar els originals corresponents en la secretària del teu centre d'estudis perquè puguen ser validats. Consulta en l'apartat "Informació específica del teu centre d'estudis", en este mateix sobre virtual, com, quan i on has d'aportar estos documents originals.