- -
UPV
 
Què necessite

Abans d'iniciar l'automatrícula és imprescindible que conegues el contingut del teu pla d'estudis.

Recorda que abans de la matrícula has de completar adequadament les dades de caràcter personal que se't sol·liciten.

Per a completar aquest apartat has de tenir preparat:

  • Original i fotocòpia del Títol d'accés (no es requereix per a titulats UPV).
  • Fotocopia DNI
  • Assignatures a matricular.
  • Dades bancàries del compte on procedisca carregar l'import de la teua matrícula si optes per la domiciliació bancària. En aquest cas perquè la UPV puga realitzar el càrrec bancari, és necessari gestionar l'"Autorització a la Universitat Politècnica de València per al càrrec bancari de les taxes acadèmiques", que haurà d'estar emplenada amb les dades i signatura del titular del compte bancari, juntament amb la documentació acreditativa d'aquesta titularitat (còpia de fulla de la cartilla bancària on figure el titular o titulars d'aquesta, còpia de les dades bancàries obtingudes per banca electrònica on figure el titular o titulars de la mateixa o document expedit per l'entitat bancària corresponent, on s'especifique aquest titular o titulars). Rebràs informació sobre com procedir a través d'un correu electrònic. En cas que preferisques pagar mitjançant targeta de crèdit, simplement hauràs d'assenyalar aquesta opció i en els primers dies de setembre rebràs un correu electrònic amb les instruccions per a realitzar el pagament.
  • Document acreditatiu de ser beneficiari d'alguna exempció o bonificació:
  • Títol o carnet de Família Nombrosa (original i còpia per al seu acarament), únicament en el cas que no sigues d'alguna d'aquestes Comunitats: Comunitat Valenciana, Andalusia, Aragó, Astúries, Balears, Canàries, Castella-Lleó, Extremadura, Madrid, Múrcia, Navarra, La Rioja, Cantàbria, Castella-la Manxa, Galícia, Catalunya i País Basc).
  • Títol que acredite la condició de Família Monoparental emès per la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives (original i còpia per al seu acarament)
  • Document acreditatiu de condició de persona amb discapacitat, emès per l'òrgan competent (original i còpia per al seu acarament) en cas que no sigues d'alguna d'aquestes Comunitats: Andalusia, Aragó, Principat d'Astúries, Balears, Canàries, Galícia, Madrid, Comunitat Valenciana, Múrcia, Navarra, La Rioja, Cantàbria, Castella-Lleó, Castella-la Manxa, Catalunya i Extremadura).
  • Document acreditatiu de condició de víctima de terrorisme, emès per l'òrgan competent (original i còpia per al seu acarament).
  • Estudiants víctimes d'actes de violència de gènere que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'art. 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, així com els fills i filles al seu càrrec menors de 25 anys.
  • Els estudiants subjectes al sistema de protecció de menors o al sistema judicial de reeducació, gaudiran d'exempció total del pagament de les taxes.
  • Estudiants que estiguen en situació d'exclusió social, o siguen perceptors de la Renda Valenciana d'Inclusió o de l'ingrés mínim vital. Si eres perceptor d'una renda valenciana d'inclusió, no serà necessari que aportacions cap documentació, ja que la universitat ho comprovarà directament amb la Conselleria competent.
  • Si no eres perceptor d'una renda valenciana d'inclusió, la situació d'exclusió social hauràs d'acreditar-la a través de l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'Ajuntament de residència.
  • Si eres perceptor de l'ingrés mínim vital, hauràs d'acreditar-lo presentant la documentació corresponent.
  • 1 fotografia grandària carnet en format jpg, que complisca amb la Normativa de les fotografies per a acreditacions UPV . Aquesta fotografia podràs pujar-la mitjançant un fitxer electrònic des de la teua intranet. També podràs fer-te la fotografia quan acudisques a un dels punts d'emissió del carnet universitari. Només per als alumnes d'Alcoi i Gandia per a la sol·licitud del carnet universitari informa't ací.

La UPV, si marques la casella corresponent al teu consentiment, podrà comprovar d'ofici l'autenticitat de la informació consignada en algun d'aquests apartats (discapacitat o família nombrosa). Però no totes les Comunitats Autònomes tenen habilitades aquesta opció, per la qual cosa és possible que des del teu centre d'estudis et siga requerida una acreditació documental a l'inici del curs.

En cas que siga necessari que aportacions la documentació acreditativa que donen dret a exempció/bonificació en el pagament de les taxes universitàries, hauràs de pujar-la a través de la teua intranet, apartat Secretària Virtual/Documentació de matrícula. Posteriorment, hauràs de presentar els originals corresponents en la Secretària del teu centre d'estudis perquè puguen ser vàlids.

Consulta en l'apartat “Informació específica del teu centre d'estudis”, en aquest mateix sobre virtual, com, quan i on has d'aportar aquests documents originals.

Tota aquella documentació que no puga ser validada per la plataforma d'interoperabilitat, hauràs de pujar-la a través de la teua Intranet, apartat Secretària Virtual/ Documentació de matrícula. Posteriorment, hauràs de presentar els originals corresponents en la Secretària del teu centre d'estudis perquè puguen ser validats. Consulta en l'apartat “Informació específica del teu centre d'estudis”, en aquest mateix sobre virtual, com, quan i on has d'aportar aquests documents originals.


EMAS upv