EXERCICIS
|
|||
calculeu
|
el valor de |
||
el circuit |
|||
el guany |
|||
el punt de |
|||
els valors mitjà i eficaç del senyal |
|||
la fugacitat |
|||
la relació |
|||
la resistència d’entrada |
|||
col·loqueu
|
les grafies que falten en els mots següents |
||
per ordre |
|||
comproveu
|
|||
contesteu
|
les preguntes següents |
||
corregiu
|
els enunciats |
||
, si cal, |
|||
demostreu que per a
|
|||
descriviu
|
com funciona |
||
el funcionament del circuit |
|||
determineu
|
el valor de |
||
dibuixeu la forma d’ona
|
|||
escriviu almenys un sinònim per a cadascun dels mots que apareixen en el text
|
|||
identifiqueu les diferents unitats cartogràfiques
|
|||
llegiu el text de la unitat i digueu quines de les afirmacions són verdaderes i quines són falses
|
|||
ompliu
|
els buits amb/de |
||
la graella |
|||
els espais buits de les frases següents
|
|||
raoneu la resposta
|
|||
representeu gràficament
|
|||
responeu a les preguntes següents
|
|||
resteu la lectura menor a la major, si són
|
|||
quin |
és el valor |
|
|
ha de ser el valor de |
|
||
valor ha de tenir |
|
||
|
|||
Per a expressar maneres de procedir en un exercici
|
|||
per a |
calcular (la resistència, els valors...) |
|
|
conèixer |
|
||
definir |
|
||
determinar el volum |
|
||
establir |
|
||
estimar (el percentatge, la qualitat...)
|
|
||